Гарантія та повернення

Умови надання сервісного обслуговування:

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначається:

  • Модель
  • Серійний номер \ IMEI
  • Гарантійний термін
  • Дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Також необхідно мати "Товарний чек"\"Витратна накладна".


Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 робочих днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживача".

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  1. Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
  2. Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
  3. Збережені та не зіпсовані всі ярлики, заводські захисні плівки та фірмове маркування
  4. Обмін або повернення товару проводиться лише за наявності висновку нашого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

  • Обміняти чи повернути товар можна у нашому магазині (пункт видачі - вул. Урицького 1/ вул. Митрополита Василя Липківського 1, 5-й поверх "EasyBay")
  • При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші протягом 3-6 робочих днів (які підуть на проведення діагностики технічного стану телефону), у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 робочих днів. Якщо товар зберіг товарний вигляд, заводські плівки та упаковку, не були у користуванні аксесуари, ми обміняємо його або повернемо кошти.
  • Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр\наші менеджери можуть відмовити в прийнятті товару\гарантійному ремонті якщо:

  • Порушення гарантійних пломб
  • Є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб (сколи, вм'ятини, сліди потрапляння вологи)
  • Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • Було зроблено несанкціонований розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
  • Неправильно заповнений гарантійний талон
  • Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • Природний знос чи вичерпання ресурсу
  • Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
  • Ушкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі чи неправильним підключенням до електромережі
  • Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
  • Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • Програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
  • Збереження інформації на пам'яті пристрою
  • Гарантія на аксесуари та дод. комплектуючі поширюється протягом 3х днів
×

(093) 077-88-90

м. Київ, вул. В. Липківського, 1 (колишня Урицького, 1)

Пн-Пт: 10:00 - 18:00

Сб: вихідний

Нд: вихідний